SILKOLENE: Oleje do silników czterosuwowych |
PRO w pełni syntetyczne |
Pro 4 10W-40 XP | Olej silnikowy spełniający wymagania silników czterosuwowych, zarówno chłodzących cieczą, jak i powietrzem. Klasa lepkości SAE 10W-40 jest rekomendowana przez większość producentów motocykli.
Specyfikacje: API SM/SN, JASO MA2 M044SLK405 |
Pro 4 10W-60 XP | Opracowany na potrzeby silników czterosuwowych chłodzonych zarówno cieczą, jak i powietrzem. Rekomendowany do silników o dużej pojemności, silników pracujących w wysokich temperaturach oraz jeśli olej jest nadmiernie rozcieńczany przez paliwo.
Specyfikacje: API SM/SN, JASO MA2, M044SLK425 |
Pro 4 15W-50 XP | Opracowany na potrzeby silników czterosuwowych chłodzonych zarówno cieczą, jak i powietrzem. Rekomendowany do silników o dużej pojemności oraz pracujących w wysokich temperaturach otoczenia.
Specyfikacje: API SM/SN, JASO MA2, M044SLK411 |
Pro 4 Energy 10W-30 | Opracowany we współpracy z głównym japońskim producentem motocykli. Obniża zużycie paliwa, zapewnia zwiększenie wydajności silnika i jego ochrony oraz stabilną pracę sprzęgła.
Specyfikacje: API SJ, JASO MA M044SLK326 |
Pro 4 Plus 5W-40 | Olej silnikowy syntetyczny oparty na estrach, zapewnia zwiększenie mocy przy jednoczesnej optymalnej ochronie silnika.
Specyfikacje: API SG, SH, SJ, SL; CCMC G5, JASO MA2 M044SLK317 |
Pro 4 Plus 10W-50 | Olej silnikowy syntetyczny oparty na estrach, zapewnia zwiększenie mocy przy jednoczesnej optymalnej ochronie silnika.
Specyfikacje: API SG, SH, SJ, SL; CCMC G5, JASO MA2 M044SLK318 |
Quad ATV 5W-40 | Najnowsza technologia zapewniająca zwiększenie mocy i optymalną ochronę silnika w szerokim zakresie temperatur otoczenia. Zapewnia utrzymanie parametrów i optymalne smarowanie przez cały okres zastosowania oleju.
Specyfikacje: API SG, SH, SJ, SL; CCMC G4, G5; JASO MA2 M044SLK322 |
SILKOLENE: Oleje do silników czterosuwowych | COMP syntetyczne oparte na estrach |
Comp 4 10W-40 XP | Olej silnikowy spełniający wymagania silników czterosuwowych, zarówno chłodzących cieczą, jak i powietrzem. Klasa lepkości SAE 10W-40 jest rekomendowana przez większość producentów motocykli.
Specyfikacje: API SL, JASO MA2 M044SLK401 |
Comp 4 10W-30 XP | Olej silnikowy spełniający wymagania silników czterosuwowych, zarówno chłodzących cieczą, jak i powietrzem. Klasa lepkości SAE 10W-30 jest rekomendowana przez większość producentów motocykli (również ze względu na energooszczędność).
Specyfikacje: API SL, JASO MA2 M044SLK424 |
Comp 4 20W-50 XP | Olej silnikowy spełniający wymagania silników czterosuwowych, zarówno chłodzących cieczą, jak i powietrzem. Rekomendowany do silników o dużej pojemności, pracujących w wysokich temperaturach otoczenia lub jeśli występuje duże zużycie oleju.
Specyfikacje: API SL, JASO MA2 M044SLK414 |
Comp 4 15W-50 XP | Olej silnikowy spełniający wymagania silników czterosuwowych, zarówno chłodzących cieczą, jak i powietrzem. Rekomendowany do silników o dużej pojemności, pracujących w wysokich temperaturach otoczenia.
Specyfikacje: API SL, JASO MA2 M044SLK413 |
Quad ATV 10W-40 | Olej w technologii MC-Syn, chroni silnik i skrzynię biegów od chwili zapłonu do osiągnięcia pełnej wydajności silnika, dzięki zaawansowanym dodatkom chemicznym. Połączenie detergentów, dyspersantów i dodatków EP zapewnia doskonałą czystość silnika i jego minimalne zużycie.
Specyfikacje: API SG, SH, SJ; JASO MA2 M044SLK310 |
V-Twin 20W-50 | Mineralny olej silnikowy przeznaczony dla wszystkich modeli Harley Davidson oraz innych motocykli z silnikami V-Twin. Zapewnia wysoki poziom czystości silnika i chroni elementy silnika przed zużyciem i korozją.
Specyfikacje: API CF/SG, SH, SJ; JASO MA2 M044SLK320 |
SILKOLEN: Oleje do silników czterosuwowych | SUPER półsyntetyczne |
Super 4 10W-40 | Olej silnikowy w technologii MC-Syn chroni silnik i skrzynię biegów od chwili zapłonu do pełnej wydajności silnika, dzięki zaawansowanym dodatkom chemicznym. Połączenie detergentów, dyspersantów i dodatków EP zapewnia doskonałą czystość silnika i minimalne zużycie. Zrównoważona mieszanina inhibitorów i środków przeciwzużyciowych zapewnia prawidłowe działanie sprzęgła i skrzyni biegów.
Specyfikacje: API SF, SG, SH; JASO MA2 M044SLK307 |
Super 4 20W-50 | Olej silnikowy w technologii MC-Syn chroni silnik i skrzynię biegów od chwili zapłonu do pełnej wydajności silnika, dzięki zaawansowanym dodatkom chemicznym. Połączenie detergentów, dyspersantów i dodatków EP zapewnia doskonałą czystość silnika i minimalne zużycie. Zrównoważona mieszanina inhibitorów i środków przeciwzużyciowych zapewnia prawidłowe działanie sprzęgła i innych elementów jezdnych.
Specyfikacje: API SF, SG; JASO MA2 M044SLK315 |
SILKOLENE: Oleje do skuterów |
Oleje SCOOT |
SCOOT SPORT 4 5W-40 | Silnik czterosuwowy, olej syntetyczny oparty na estrach. Najnowsza technologia zapewniająca większą moc i optymalną ochronę silnika. Olej w szerokim zakresie temperatur zachowuje swoje parametry i zapewnia wybitne właściwości antykorozyjne i przeciwzużyciowe. Niska lotność oleju wydłuża żywotność układu wydechowego i dodatkowo zapewnia niskie zużycie oleju chroniąc środowisko.
Specyfikacje: API SG, SH, SJ; JASO MA2 M044SLK321 |
SCOOT SPORT 4 5W-40 | Silnik czterosuwowy, olej półsyntetyczny. Olej silnikowy w technologii MC-Syn chroni silnik i skrzynię biegów od chwili zapłonu do pełnej wydajności silnika, dzięki zastosowanym dodatkom chemicznym. Połączenie detergentów, dyspersantów i dodatków EP zapewnia doskonałą czystość silnika i minimalne zużycie.
Specyfikacje: API SG, SH, SJ; JASO MA2 M044SLK303 |
SCOOT SPORT 2 | Oparty na estrach syntetycznych olej do silników dwusuwowych, zapewniający bezdymne czyste spalanie. Optymalizuje moc silnika i zmniejsza zużycie paliwa. Wyjątkowe zabezpieczenie przed zapiekaniem pierścieni tłokowych, zarzuceniem świecy zapłonowej oraz przed zjawiskiem samozapłonu. Kompatybilny ze wszystkimi rodzajami paliw, do stosowania w dozownikach oraz do mieszania w zbiorniku.
Specyfikacje: API TC, JASO FC/FD, ISO L-EGD |
SCOOT 2 | Silnik dwusuwowy, olej półsyntetyczny. Technologia MC-Syn zapewniająca wybitne właściwości przeciwzużyciowe oraz czyste spalanie przy dowolnym rodzaju paliwa.
Specyfikacje: API TC, JASO FC |
SILKOLENE: Oleje do silników dwusuwowych | PRO/COMP/SUPER |
Pro 2 | Olej silnikowy w pełni syntetyczny. Wyjątkowo zabezpiecza silnik, podnosząc jego moc i sprawność. Pro 2 jest jednym z niewielu konkurujących olejów zapewniających nowoczesnym silnikom wyścigowym odpowiednie zabezpieczenie przed przeciążeniami oraz odpowiednią czystość niezbędną przy pełnej mocy, nawet przy wysokim współczynniku proporcji paliwa do oleju. Tylko do mieszania wstępnego z paliwem. Rekomendowana proporcja mieszania z paliwem do 50:1 (2%). NIE MIESZAĆ Z OLEJAMI KONWENCJONALNYMI.
Specyfikacje: CIK FIA HOMOLOGATED |
Comp 2 Plus | Bezdymny, czysto spalający się olej syntetyczny zapewniający maksymalną wydajność, podnoszący moc oraz sprawność silnika. Kompatybilny ze wszystkimi rodzajami paliwa. Odpowiedni do mieszania wstępnego oraz do systemów z dozownikami oleju.
Specyfikacje: JASO FC/FD, API TC, ISO L-EGD |
Pro KR2 | Olej klasy SAE 30, syntetyczny do wyczynowych silników kartingowych wysokiej mocy o wyjątkowej sprawności i wydajności. NIE MIESZAĆ Z INNYMI OLEJAMI SILNIKOWYMI. Kompatybilny ze wszystkimi rodzajami paliwa. Proporcje mieszania z paliwem należy dobierać zawsze według wytycznych producenta silnika.
Specyfikacje: CIK FIA HOMOLOGATED |
Comp 2 | Olej syntetyczny oparty na estrach. Zaawansowana, bezdymna i niskopopiołowa receptura redukująca zużycie silnika, zabezpiecza tłoki przed zatarciem, pierścienie tłokowe przed zapieczeniem, świecę zapłonową przed zanieczyszczeniem oraz nie dopuszcza do zatykania układu wydechowego. Nowoczesna technologia przyjazna środowisku naturalnemu. Odpowiedni do mieszania wstępnego z paliwem oraz do systemów dozujących. Stosować zgodnie z wytycznymi producenta silnika, dokładnie wymieszać. Kompatybilny ze wszystkimi rodzajami paliw.
Specyfikacje: JASO FC/FD, API TC, ISO L-EGD |
Super 2 | Olej półsyntetyczny oparty na technologii MC-Syn. Czysto spalający się olej, redukujący zużycie i zapewniający niezawodność silnika. Nie zawiera rozpuszczalników opartych na alkoholu lub nafcie i może być bezpiecznie składowany w pomieszczeniach w wysokiej temperaturze otoczenia, ze względu na wysoką temperaturę zapłonu. Odpowiedni do mieszania wstępnego z paliwem oraz do systemów dozujących. Kompatybilny ze wszystkimi rodzajami paliw.
Specyfikacje: JASO FB, API TC |
Oleje przekładniowe | MAINTAIN |
Pro SRG 75 | W pełni syntetyczny wyścigowy olej przekładniowy, przygotowany aby poprawić moc i zapewnić utrzymanie wysokiej sprawności. Olej klasy SAE 75W (odpowiada SAE 10W-30) o naturalnie wysokim wskaźniku lepkości (zapewniający wysoką wydajność w niskich temperaturach) i posiadający doskonałą wytrzymałość na ścinanie oraz na naciski. Pro SRG 75 zapenia najlepszą ochronę i wydajność w najbardziej wymagających warunkach. |
V-Twin 80W-90 | Półsyntetyczny olej przekładniowy, o wysokiej odporności na naciski, przeznaczony do motocykli Harley Davidson i innych z silnikami V-Twin. Zapewnia wyjątkową ochronę w szerokim zakresie temperatur otoczenia i w różnych warunkach eksploatacji.
Specyfikacje: API GL-5 |
Comp Gear | Oparty na estrach syntetycznych olej przekładniowy klasy SAE 80W-90 (odpowiada SAE 10W-40), zapewniający łatwą zmianę biegów, poprawne działanie sprzęgła i redukujący zużycie, szczególnie w przypadku stosowania aluminiowych tarcz sprzęgła. |
Gear Oil Light | Zaawansowany technologicznie olej do przekładni z suchym lub mokrym sprzęgłem, klasy SAE 75W-80. Redukuje opory ruchu, przeciwdziała poślizgowi sprzęgła i chroni przed zużyciem najbardziej obciążone podzespoły skrzyni biegów. Wyłącznie do stosowania w motocyklach SAE 75 / SAE 80 (odpowiada SAE 10W-40).
Specyfikacje: API GL-3, GL-4 |
Gear Oil Medium | Zaawansowany technologicznie olej do przekładni z suchym lub mokrym sprzęgłem, klasy SAE 85W-90. Redukuje opory ruchu, przeciwdziała poślizgowi sprzęgła i chroni przed zużyciem najbardziej obciążone podzespoły skrzyni biegów. Wyłącznie do stosowania w motocyklach SAE 85 / SAE 90 (odpowiada SAE 20W-50).
Specyfikacje: API GL-3, GL-4 |
Boa 80W-90 | Olej do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych rekomendowany do motocykli z wałem kardana. Odpowiedni również do stosowania w większości skrzyń biegów i przekładni, jeśli wymagany jest olej o klasie lepkości SAE 80W, SAE 90 (SAE 80W-90).
Specyfikacje: API GL-5, GL-4 |
Scooter Gear Oil | Idealny do stosowania w skuterach olej przekładniowy w łatwych do użycia, jednorazowych pojemniczkach 125 ml. Scooter Gear Oil spełnia klasy lepkości SAE 85W-90 oraz 80W-90. Wyjątkowe własności oleju zapewniają sprawne działanie układów napędowych skuterów i motorowerów.
Specyfikacje: API GL-4 |