Pentosin CHF 11S
PENTOSIN CHF 11S jest syntetycznym, wysokiej jakości olejem hydraulicznym do stosowania w układach hydraulicznych pojazdów wielu producentów. Unikalna technologia stosowanych dodatków w połączeniu ze specjalnie wyselekcjonowanymi olejami bazowymi, gwarantuje uzyskanie optymalnych wydajności układów hydraulicznych.
PENTOSIN CHF 11S charakteryzuje się unikalną zależnością lepkości od temperatury oraz znakomitymi własnościami niskotemperaturowymi, co gwarantuje optymalną pracę systemów w pełnym zakresie temperatur. PENTOSIN CHF 11S zapewnia również doskonałą kompatybilność z elastomerami i elementami elektronicznymi w układach sterowania hydraulicznego. Dodatkowo PENTOSIN CHF 11S zapobiega zużywaniu się pompy, a więc zapewnia niezawodne działanie w całym cyklu życia. Te nadzwyczajne właściwości są jednym z powodów dla których PENTOSIN CHF 11S ma tak imponujący i wyjątkowy profil dopuszczeń w segmencie wspomagania układów kierowniczych i centralnych układach hydraulicznych.
PENTOSIN CHF 11S został opracowany specjalnie do stosowania w samochodowych układach hydraulicznych, które muszą spełniać najwyższe normy. Może być eksploatowany w wielu zastosowaniach: wspomaganie układu kierowniczego (stosowany jako oryginalny płyn w VW, BMW, MB i innych markach), kontrola wysokości układu zawieszenia, amortyzatory, zawieszenie hydropneumatyczne, układy kontroli i stabilizacji trakcji, elektryczno/hydrauliczne układy sterowania dachem (samochody cabrio),
układy centralnego zamka, itp. PENTOSIN CHF 11S posiada wyjątkowe spektrum zastosowań i jest stosowany przez wielu producentów pojazdów jako płyn na pierwsze napełnienie. PENTOSIN CHF 11S może być mieszany z płynem CHF 202. Ze względu na zastosowane pakiety dodatków nie może być mieszany ze starszymi preparatami, takimi jak CHF 7.1 lub innymi olejami hydraulicznymi.
Korzyści
Odpowiednia zależność lepkości od temperatury.
Doskonałe właściwości niskotemperaturowe zapewniają dostarczenie oleju do każdego punktu układu nawet w niskich temperaturach otoczenia.
Doskonała odporność na utlenianie i starzenie.
Znakomita ochrona przed korozją oraz zużyciem.
Optymalna zdolność wydzielania powietrza i własności przeciwpienne gwarantują niezawodne działanie układów hydraulicznych nawet w najcięższych warunkach pracy.
Jedyne w swoim rodzaju, wyjątkowe dopuszczenia producentów.
Specyfikacje: FORD WSS-M2C204-A
Dopuszczenia:
CHRYSLER MS-11655B
MAN M 3289
MB-APPROVAL 345.0
PSA S71 2710
ZF TE-ML 02K (ZF000832)
VW TL 52 146 (G 002 000)
Rekomendacje FUCHS:
BENTLEY JNV862564F
BMW 81 22 9 407 758
BMW 82 11 1 468 041
BMW 83 29 0 429 576
FENDT X 902 011 622
OPEL B 040 0070
PORSCHE 000 043 203 33
SAAB 3032 380
VOLVO 1161529
Charakterystyka
Kolor
zielony [DIN 10964]
Gęstość w 15°C
830 kg/m3 [DIN EN ISO 12185]
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C
6,0 mm2/s [DIN EN ISO 3104]
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C
18,7 mm2/s [DIN EN ISO 3104]
Lepkość dynamiczna w temperaturze -40°C
1100 mm2/s [DIN EN ISO 3104]
Wskaźnik lepkości
313 [DIN ISO 2909]
Temperatura zapłonu
156 °C [DIN EN ISO 2592]
Temperatura płynięcia
-57 °C [ISO 3016]