Oleje silnikowe do maszyn budowlanych i pojazdów użytkowych pracujących w trudnych warunkach
TITAN CARGO MAXX SAE 5W-30 | ![]() |
Syntetyczny, bezcynkowy olej do mocno obciążonych silników diesla w samochodach ciężarowych z turbodoładowaniem i układami oczyszczania spalin |
TITAN CARGO MAXX SAE 10W-40 | ![]() |
Syntetyczny, ograniczający zużycie paliwa olej do mocno obciążonych silników diesla w samochodach ciężarowych z turbodoładowaniem i układami oczyszczania spalin |
TITAN CARGO MAXX LD SAE 10W-40 | ![]() |
Olej silnikowy do mocno obciążonych pojazdów użytkowych z silnikami diesla i gazowymi, gwarantujący najwyższe osiągi i redukcję zużycia paliwa |
TITAN CARGO MC SAE 10W-40 | ![]() |
Najwyższej jakości olej na bazie MC na najdłuższe przebiegi do samochodów ciężarowych z silnikami diesla. Ogranicza zużycie paliwa |
TITAN UNIMAX ULTRA MC SAE 10W-40 | ![]() |
Najwyższej jakości, ograniczający zużycie paliwa olej na bazie MC do samochodów osobowych, ciężarowych i maszyn budowlanych |
TITAN UNIMAX PLUS MC SAE 10W-40 | ![]() |
Najwyższej jakości, ograniczający zużycie paliwa olej na bazie MC do samochodów osobowych, ciężarowych i maszyn budowlanych |
TITAN CARGO SAE 15W-40 | ![]() |
Najwyższej jakości olej silnikowy do silników diesla wyposażonych w turbodoładowanie i systemy oczyszczania spalin |
TITAN TRUCK PLUS SAE 15W-40 | ![]() |
Olej silnikowy typu SHPD do mocno obciążonych, turbodoładowanych silników diesla w pojazdach użytkowych |
TITAN TRUCK SAE 15W-40 | ![]() |
Wielosezonowy, najwyższej jakości olej do silników diesla. Odpowiedni do mocno obciążonych samochodów ciężarowych |
TITAN UNIVERSAL HD SAE 15W-40 | ![]() |
Wielosezonowy, najwyższej jakości olej silnikowy do pojazdów różnego typu pracujących z umiarkowanymi obciążeniami |
Oleje przekładniowe
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-90 | ![]() |
Najwyższej jakości olej na bazie MC do przekładni głównych i przekładni manualnych |
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 | ![]() |
Najwyższej jakości olej na bazie MC do przekładni głównych na wydłużone przebiegi |
TITAN SUPERGEAR SAE 80W-90 | ![]() |
Uniwersalny, wielosezonowy olej do przekładni głównych i przekładni manualnych w samochodach ciężarowych i osobowych |
TITAN SUPERGEAR SAE 85W-140 | ![]() |
Uniwersalny, wielosezonowy olej do przekładni głównych i przekładni manualnych w samochodach ciężarowych i osobowych |
TITAN GEAR LS SAE 90 | ![]() |
Olej przekładniowy z dodatkami LS do przekładni głównych w samochodach ciężarowych |
TITAN GEAR MP SAE 80 | ![]() |
Olej do przekładni manualnych w samochodach osobowych i ciężarowych |
TITAN GEAR MP SAE 90 | ![]() |
Olej do przekładni manualnych w samochodach osobowych i ciężarowych |
TITAN GEAR HYP SAE 90 | ![]() |
Olej przekładniowy do mocno obciążonych przekładni manualnych, mechanizmów różnicowych i przekładni głównych w samochodach osobowych |
TITAN ATF 4000 | ![]() |
Najwyższej jakości olej typu ATF przeznaczony do przekładni automatycznych oraz innych zastosowań, gdzie wymagany jest olej typu ATF. Posiada licencję DEXRON III (H) |
TITAN UTTO PRO | ![]() |
Najwyższej jakości, wielofunkcyjny olej do przekładni, osi i układów hydraulicznych. Zapewnia zwiększone zabezpieczenie przed zużyciem i szeroki zakres temperatur stosowania |
TITAN UTTO PLUS SAE 5W-30 | ![]() |
Wysokiej jakości olej do mostów i układów hydrauliczno – przekładniowych w maszynach budowlanych i rolniczych z układem mokrych hamulców |
TITAN UTTO ZF | ![]() |
Wysokiej jakości olej do mostów i układów hydrauliczno – przekładniowych w maszynach budowlanych i rolniczych z hamulcami typu mokrego oraz blokadą mechanizmu różnicowego |
Smary
Smar do wysokoobciążonych łożysk tocznych i ślizgowych oraz do układów centralnego smarowania w pojazdach i maszynach roboczych. Posiada właściwości długookresowej ochrony antykorozyjnej, zakres temperatur od -30ºC do +140ºC
Płynny smar do układów centralnego smarowania, gdzie zalecany jest smar NLGI 000, zakres temperatur od -40ºC do +120ºC
Uniwersalny, wysokowydajny smar do wysokoobciążonych połączeń oraz piast kół. Szczególnie zalecany do maszyn i pojazdów pracujących w bardzo trudnych warunkach, zakres temperatur od -30ºC do +140ºC. Produkt przystosowany do aplikacji w Systemie Reiner
Specjalny smar do długookresowego smarowania wysokoobciążonych łożysk tocznych i ślizgowych w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych, zakres temperatur od -30ºC do +160ºC. Produkt przystosowany do aplikacji w Systemie Reiner
Wielofunkcyjny smar wysokotemperaturowy z dodatkami EP. Gwarantuje zabezpieczenie antykorozyjne, odporność na starzenie oraz doskonałą przyczepność, zakres temperatur od -30ºC do +150ºC
Wielofunkcyjny smar z dodatkami EP, NLGI 2, zakres temperatur od -40ºC do +120ºC
Wysokiej jakości, wielofunkcyjny smar z dodatkami EP do łożysk ślizgowych i tocznych. Charakteryzuje się doskonałą przyczepnością, optymalnym zabezpieczeniem przed korozją i starzeniem, zakres temperatur od -30ºC do +120ºC. Produkt przystosowany do aplikacji w Systemie Reiner
Wielofunkcyjny smar zalecany do piast kół, NLGI 1/2, zakres temperatur od -40ºC do +120ºC
Wielofunkcyjny smar plastyczny o stabilnych właściwościach, zakres temperatur od -30ºC do +120ºC
Wielofunkcyjny smar litowy z dwusiarczkiem molibdenu. Zapewnia bardzo dobrą ochronę przed zużyciem ściernym. Charakteryzuje się długą żywotnością i wysoką stabilnością mechaniczną, zakres temperatur od -25ºC do +130ºC
Wielofunkcyjny smar litowy na bazie 12-hydroksystearynianu litu oraz parafinowego oleju bazowego o wysokiej lepkości. Zawiera dodatki uszlachetniające typu EP, które zapewniają efektywne smarowanie w przypadku bardzo wysokich i dynamicznych obciążeń
Elastyczny, gładki, odporny na ugniatanie smar, stosowany w łożyskach ślizgowych i tocznych, które narażone są na wysokie obciążenia termiczne
Wysokotemperaturowy smar z zagęszczaczem polimocznikowym wykonany na odpornym na starzenie oleju bazowym. Posiada szeroki zakres temperatur pracy, jest szczególnie odporny na przetłaczanie oraz na bardzo wysokie naciski powierzchniowe
Wysokojakościowy smar litowy oparty na oleju silikonowym. Charakteryzuje się wysoką odpornością na starzenie oraz szerokim zakresem temperatur stosowania: od -70ºC do +160ºC
Wielofunkcyjny smar z dodatkami EP do szczególnie trudnych warunków pracy, oparty na oleju mineralnym oraz kompleksowo aluminiowym zagęszczaczu, zakres temperatur od -20ºC do +150ºC (krótkookresowo 180ºC)
Płyny do chłodnic
MAINTAIN FRICOFIN DP | ![]() |
Koncentrat płynu do chłodnic na bazie glikolu monoetylenowego. Nie zawiera azotynów, amin i fosforanów |
MAINTAIN FRICOFIN G 12 PLUS | ![]() |
Koncentrat płynu do chłodnic na bazie glikolu monoetylenowego. Nie zawiera azotynów, amin, fosforanów i krzemianów |
MAINTAIN FRICOFIN | ![]() |
Koncentrat płynu do chłodnic na bazie glikolu monoetylenowego. Nie zawiera azotynów, amin i fosforanów |
Oleje hydrauliczne
Oleje smarne i hydrauliczne na bazie oleju po hydrokrakingu (MC), wysoki wskaźnik lepkości VI>150, stabilny na ścinanie. Dobre własności dyspergujące i detergujące
Oleje hydrauliczne oraz smarowe o podwyższonym wskaźniku lepkości oraz z substancjami czynnymi polepszającymi odporność na starzenie oraz ochronę antykorozyjną
Oleje smarne i hydrauliczne z substancjami aktywnymi do polepszania odporności na starzenie, ochrony przed korozją i ścieraniem, o właściwościach demulgujących
Oleje smarne i hydrauliczne z substancjami aktywnymi do polepszania odporności na starzenie, ochrony przed korozją i ścieraniem, o właściwościach demulgujących
Oleje hydrauliczne i obiegowe niezawierające cynku i popiołu z dobrą odpornością na starzenie. Chronią przed korozją, działają demulgująco
Najwyższej jakości olej do centralnych układów hydraulicznych na bazie nowoczesnej technologii syntetycznej
Najwyższej jakości olej do centralnych układów hydraulicznych, opracowany do pojazdów marki Citroen i Peugeot
Środki biodegradowalne
Biodegradowalny olej silnikowy klasy SHPD przeznaczony do samochodów osobowych, użytkowych oraz silników stacjonarnych
Przyjazny środowisku, biodegradowalny olej hydrauliczny na bazie estrów syntetycznych
Biodegradowalny, wielosezonowy olej hydrauliczny na bazie estrów syntetycznych. Posiada znak „Blue Angel”
Olej typu UTTO przeznaczony do przekładni / układów hydrostatycznych z układem mokrych hamulców lub bez
Biodegradowalny smar o szerokim spektrum zastosowań
Przyjazny środowisku smar na bazie mydła litowego i biodegradowalnych estrów syntetycznych
Półpłynny smar litowo – wapniowy na bazie biodegradowalnych estrów syntetycznych
Środki smarne pozostałe
SCHALUNGSOL PL | ![]() |
Antyadhezyjny środek oparty na oleju mineralnym do pokrywania powierzchni form i szalunków przeciw przywieraniu |
SOK ULTRA | ![]() |
Środek rozdzielający do betonu odpowiedni do wszystkich szalunków. Szczególnie polecany przy produkcji elementów pionowych (np. garaże, wiązary). Temperatura szalunków do +130ºC |
KOMPRANOL 1002 | ![]() |
Olej mineralny zawierający specjalny komplet dodatków, do stosowania w urządzeniach pneumatycznych |
KOMPRANOL GRUN | ![]() |
Pełnosyntetyczny, biodegradowalny olej zawierający specjalny komplet dodatków, do stosowania w urządzeniach pneumatycznych |
BITEEREX GRUN | ![]() |
Specjalny koncentrat środka rozdzielającego do asfaltu, oparty na olejach roślinnych oraz specjalnych dodatkach zapewniających odpowiednią biodegradowalność |
TITAN 2 TM | ![]() |
Uniwersalny olej do silników dwusuwowych. Może być stosowany w systemach dozujących i do bezpośredniego mieszania z paliwem |